حاجی میرزایی خبر داد

آغاز واکسیناسیون معلمان از روز شنبه

پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان افتتاح شد/ برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بیان کرد خوشحالیم که در واپسین روزهای دولت برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کرده و آماده شده‌ایم.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون معلمان از روز شنبه

محسن حاجی‌میرزایی در مراسم افتتاحیه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان که صبح امروز 7 مردادماه در شهر ری برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: یکی از کارکردهای حوادث و رویدادهایی که در زندگی ما پیش می‌آید این است که عیار آدم‌ها و سازمان‌ها را روشن می‌کند و رویداد کرونا در کنار همه مصائب و تلخی‌ها، عیار مجموعه ارزشمند بهداشت و درمان را آشکار کرد.

وی با بیان اینکه این سال برای ما سالی سخت و متفاوتی بود افزود: نظام آموزشی کشور در برابر بزرگ ترین چالش قرن بود و همه ماموریت‌ها در معرض مخاطره قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس در این سال تعطیل و شیرازه نظام آموزشی ازهم پاشیده شد، بیان کرد: معلمان ما کار در بستر مجازی را نیاموخته بودند، دانش‌‍‌آموزان ما هم با کار در این بستر آشنا نبودند ضمن آنکه نگرانی‌ها مزید بر علت بود اما همکاران فرهنگی به میدان آمدند.

٩٠ درصد معلمان هر روز یا بیشتر روزهای هفته در ارتباط با دانش‌آموزان بودند

حاجی‌میرزایی خبر داد طبق بررسی‌هایی که در جمعیت دوره دوم ابتدایی انجام شده است، ٩٠ درصد معلمان هر روز یا بیشتر روزهای هفته در ارتباط با دانش‌آموزان بودند و ٨۴ درصد معلمان در کنار کار آموزشی، برای توسعه توانایی‌های دانش‌آموزان هم قدم برداشتند که این آمار قابل اعتنایی است.

وی افزود: درست است که کار در بستر مجازی کاستی‌های خود را دارد اما باید وضعیت را با تعطیلی جریان آموزشی منطبق می‌کردیم و در بررسی انجام شده ٩٠ درصد دانش‌آموزان دلتنگ مدرسه بودند.

معلمان به عنوان سرباز سپاه پیشرفت، آماده می‌شوند که از مهر بار دیگر طنین مهر را در مدارس آشکار کنند

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد مدرسه سلامت روان و بلوغ اجتماعی دانش‌آموزان را کامل تر می‌کند، امروز ارزیابی بین المللی این است که از هر طریقی که می‌توانیم برای بازگشایی مدارس اقدام کنیم و این ضرورتی بود که خوشبختانه در ستاد ملی مقابله با کرونا منجر به واکسینه شدن معلمان شد و آنها به عنوان سرباز سپاه پیشرفت، آماده می‌شوند که از مهر امسال بار دیگر طنین مهر و محبت را در مدارس آشکار کنند.

حاجی‌میرزایی گفت: خوشحالیم که در واپسین روزهای دولت برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کرده و آماده شده ایم. همه ما باید کمک کنیم تا واکسیناسیون معلمان هرچه زودتر انجام شود و سپاسگزاریم از همه عزیزانی که از روز شنبه برای واکسیناسیون معلمان اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار