واکنش یک نماینده به تصویب طرح فضای مجازی: از مردم عذرخواهی می‌کنم، امروز روز خوبی برای مجلس ما نبود

نایب رئیس مجلس: باید در دموکراسی بپذیریم که رأی نمایندگان برای مصوبات تعیین کننده است

تهران (پانا) - نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه امروز روز خوبی برای مجلس نبود، از مردم عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش یک نماینده به تصویب طرح فضای مجازی: از مردم عذرخواهی می‌کنم، امروز روز خوبی برای مجلس ما نبود

معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین»، گفت: امروز، روز تلخی است، مجلسی که برای آب خوزستان و سیستان و بلوچستان و همچنین برای کرونای بیش از حد سیستان و بلوچستان و گلستان و واکسیناسیون، جلسه غیررسمی نداشت، امروز برای بحث حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی هم جلسه غیرعلنی گذاشت و هم متاسفانه این موضوع را به اصل 85 ارجاع داد، در حالی که ایرادات اساسی به آن وارد بود. بنابراین از محضر ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم، چرا که امروز، روز خوبی برای مجلس ما نبود.

علی نیکزاد ثمرین، نایب رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: اینکه ما بگوییم امروز، روز بدی برای مجلس بود، حرف خوبی نیست. در جلسه غیرعلنی و طبق آیین نامه، همه موافقان و مخالفان صحبت کردند و بنابراین باید به رأی نمایندگان محترم حرمت قائل شد. عرض من این است که آن بخشی از اظهارات شما نباید گفته می شد، چرا که مجلس محل بحث و گفت وگو بوده و رأی نمایندگان تمام کننده است و باید این رأی را بپذیریم، اما دوستان عزیز من؛ چه نمایندگان که به عنوان موافق و مخالف صحبت کردند و وقت کافی هم برای این موضوع گذاشتند، باید در دموکراسی بپذیریم که رأی نمایندگان برای مصوبات تعیین کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار