حاجی میرزایی خبر داد

اجرای دو طرح برای ارتقای صلاحیت معلمی در آغاز سال تحصیلی

پاداش بازنشسته‌ها در هفته‌های آینده پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سی و پنجمین اجلاس مدیران و  روسای آموزش و پرورش کشور از اجرای دو طرح در آغاز سال تحصیلی خبر داد که برای ارتقای صلاحیت معلمی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دو طرح برای ارتقای صلاحیت معلمی در آغاز سال تحصیلی

محسن حاجی میرزایی در پنل نیروی انسانی سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران در حال برگزاری است اظهار کرد: تا پایان سال هیات علمی دانشگاه فرهنگیان تعیین تکلیف می‌شوند و بسته نیروی انسانی تکمیل خواهد شد.

حاجی میرزایی بیان کرد هدف اصلی رتبه بندی معلمان ارتقای کیفی صلاحیت‌های معلمی است که کمک به انگیزه معلمان می‌کند.

وی اظهار کرد: طرح کارامد در معاونت ابتدایی و طرح جوامع یادگیری در معاونت متوسطه برای آغاز سال اجرا می‌شود این طرح‌ها صلاحیت معلمان را ارتقا می‌دهد ارتقای صلاحیت معلمان را مدنظر دارد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد در دوره‌های تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان ۲۰ رشته مطابق با شرایط جدید بازنگری و به وزارت علوم فرستاده شده است همچنین برای افزایش صلاحیت کیفی دانشگاه نیز اقدام کردیم.

حاجی میرزایی خبر داد الگویی با ۱۴ شاخص برای نیروی انسانی داریم هیچ مدرسه ای نباید در آغاز سال تحصیلی بدون معلم باشد. بسته دیگر نیروی انسانی نیز نظام انگیزشی است برای ارتقای انگیزه کارهایی صورت گرفته و به این موضوع توجه داریم. اصلاحاتی درباره حقوق معلمان به وجود می‌آوریم.

وی درباره افزایش حقوق نیروهای خدماتی گفت: در قانون هیچ راهی برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وجود نداشت اما با هماهنگی‌ها از ماه گذشته دریافتی‌های آنان یک میلیون در قالب اضافه کار اضافه شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره پاداش بازنشسته‌‌ها افزود: اعتبارات این موضوع تخصیص پیدا کرده و باید تامین شود انشالله این موضوع نیز در هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار