«دودکش۲» امشب پخش نمی‌شود

«یک لحظه دیرتر» دوشنبه به آنتن می‌رسد

تهران (پانا) - بدرقه المپیکی‌های ایران در رادیو ورزش، پخش «یک لحظه دیرتر»  در آی‌فیلم و پخش نشدن سریال «دودکش ۲» از مهم‌ترین اخبار امروز صداوسیماست.

کد مطلب: ۱۲۰۰۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
«دودکش۲» امشب پخش نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، امشب به دلیل فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام پخش نمی شود.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

فصل اول «دودکش» از سریال‌های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه‌های مختلف بازپخش شد.

بدرقه المپیکی‌های ایران در رادیو ورزش

برنامه «همراه با ایران» همزمان با اعزام کاروان المپیکی‌های کشورمان به صورت زنده در رادیو ورزش پخش می‌شود.

در فاصله یک هفته به آغاز سی و دومین بازی‌های المپیک در توکیو اعزام تیم های ورزشی ایران در گروه‌های مختلف از امروز آغاز خواهد شد. به همین منظور این برنامه به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و گویندگی محمد درخشنده به صورت زنده از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و این مراسم را پوشش می‌دهد.

مراسم بدرقه کاروان ایران در حضور ورزشکاران و در محل CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با حضور سیدرضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همراه با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و معاونان وی برگزار می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «یک لحظه دیرتر» در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار گرفت و از دوشنبه ۲۸ تیر روی آنتن کانال فارسی این شبکه خواهد رفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «یک لحظه دیرتر» از سریال‌های پخش‌شده از شبکه دوم سیماست که به‌زودی از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود.

سروش صحت «یک لحظه دیرتر» در آی‌فیلم

در این مجموعه اپیزودیک بازیگرانی همچون سروش صحت، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، عاطفه رضوی، مریم کامی، مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی، فریدون محرابی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل و روح الله کمانی ایفای نقش کرده‌اند.

«یک لحظه دیرتر» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی است و فیلمنامه آن توسط گروهی متشکل از حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نواریان و پیمان عباسی به نگارش درآمده است.

این اثر داستانی اجتماعی و اخلاقی در بستر دینی دارد. هر قسمت از این سریال دارای پیام دینی و اخلاقی است و تلاش دارد تا در لحظات نسبتا حساس‌تری از زندگی روزمره در مرحله تصمیمی، لغزش و تردید رویکردهای اخلاقی را با جزئیات بیشتری تأکید و مرور کند.

فصل اول این سریال به کارگردانی ایرج کریمی، سعید ابراهیم‌فر، رضا بهشتی، امین بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی و فیاض موسوی تولید شده و فصل دوم آن را راما قویدل کارگردانی کرده است.

این مجموعه تلویزیونی قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی شود. بازپخش آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

داستان زندگی ستاره تیم فوتبال لیورپول

این هفته داستان زندگی استیون جرارد، ستاره تیم فوتبال لیورپول و چهار نمایش جدید دیگر از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

نمایش رادیویی «پسر وفادار لیورپول» درباره بیوگرافی حرفه ای استیون جرارد، ستاره تیم فوتبال لیورپول از دوره نوجوانی در آکادمی باشگاه آموزش دید و رشد کرد و در حالی که باشگاه‌های بزرگ و متمول خواهان به خدمت گرفتن او بودند، جرارد هرگز مقهور و مسحور پول نشد و تا پایان دوره بازی خود به تیم شهر خود لیورپول وفادار ماند و هرگز این تیم را ترک نکرد.

«پسر وفادار لیورپول» به سردبیری مجید نظری نسب، نویسندگی حسین یعقوبی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی هر روز ساعت ۵ صبح از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۵ همان روز است.

شب نشینی با مسعود روشن پژوه در ارومیه

شب نشینی در شب شهادت امام محمدباقر، با میهمانان ویژه در استان آذربایجان غربی، شب نشینی تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

موضوع و آیتم‌های برنامه نیز متناسب با همین ایام تدارک دیده شده و میهمان برنامه امشب - حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم ارومیه - پیرامون فضایل آن امام بزرگوار صحبت می‌کند.

اجرای برنامه امشب به عهده مسعود روشن پژوه و بهناز یارمحمدی است و از فرهنگسرای قرآن و عترت معاونت فرهنگی شهرداری ارومیه به روی آنتن می رود.

برنامه شب نشینی هرشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۲۱ به وقت وین، به تهیه ­کنندگی کاوه امیری، از دوشنبه تا جمعه از لوکیشن تهران و روزهای شنبه و یکشنبه از مراکز استان ها به تهیه کنندگی علی اصغر کاکاوند و یاسر معظمی گودرزی مختلف کشور به روی آنتن شبکه جام جم می رود.

وزیر راه از بازار مسکن می‌گوید

برنامه «نگاه یک»، این هفته با موضوع نگاهی به بازار مسکن و اجاره بها پخش می شود .

حسن نهضت تهیه کننده برنامه «نگاه یک» گفت: این هفته میزبان محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی هستیم و قرار است با وی درباره بازار مسکن و اجاره بها صحبت کنیم.

وی گفتگو درباره مالیات بر خانه های خالی، طرح های دولت برای خانه دار کردن مستاجران و همچنین وام های بلند مدت مسکن را از جمله بخش های برنامه این هفته نگاه یکعنوان کرد.

تهیه کننده برنامه نگاه یک از علاقمندان دعوت کرد امشب ساعت ۱۵: ۲۳ دقیقه بیننده این برنامه باشند.

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که هر هفته شنبه ها با اجرای مهدی مهدی قلی و با محوریت بررسی مهمترین مسائل روز ایران و جهان به صورت زنده پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار