برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان در حرم مطهر رضوی

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان در حرم مطهر رضوی و پخش زنده آن از شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان در حرم مطهر رضوی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسم‌علی خدابنده گفت: آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و همچنین سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در دو بخش آوایی و پژوهشی در حرم مطهر رضوی برگزار و از شبکه شاد به صورت زنده پخش خواهد شد، این مراسم روز دوشنبه 14 تیرماه از ساعت 17 شروع و به مدت یکساعت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تلاوت قرآن کریم و اجرای مداحی و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) توسط نفرات برگزیده مسابقات سال گذشته، سخنرانی مسئولان برگزاری مسابقات، پخش کلیپ گزارش مسابقات سال گذشته و اجرای گروه همخوانی دانش آموزان از جمله برنامه های آیین افتتاحیه مسابقات خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های ایجاد شده و عدم حضور شرکت کنندگان در حرم مطهر، ویژه برنامه ای با عنوان بیان احساس دانش آموزان از دلتنگی برگزاری حضوری مسابقات در مشهد پخش خواهد شد.
مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش آموزان کشور در بخش مقدماتی از 22 خرداد ماه شروع و مرحله نهایی آن تا مرداد ماه به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار