رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان:

ملت ایران، با حضور هوشمندانه خود در انتخابات، همواره اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است

پانا (سمنان) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران، همیشه آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران، با حضور هوشمندانه خود در انتخابات، همواره اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است

رضا نقدی در وبینار کشوری تجلی حضور مشارکت حداکثری با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و به میزبانی این دانشگاه ضمن خیرمقدم خاطرنشان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری، انتخابات در یک روز برگزار می‌شود اما بازخورد آن طی سال‌ها باقی خواهد ماند، از این رو حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر، یقینا در آینده بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاهیان وظیفه خطیری عهده دار هستند، بیان کرد: دانشگاهیان با افزایش آگاهی عمومی توانستند مردم را نسبت به اهداف شوم دشمنان هوشیار کرده و برای برگزاری هرچه باشکوه ‌تر انتخابات تلاش کردند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، وظیفه دانشگاهیان را ذیل بیانیه گام دوم، روشنگری، اطلاع رسانی و هم افزایی به بهترین شکل ممکن دانست و بیان داشت: انتخابات یکی از جلوه‌های افتخارآمیز و مهم مردم‌‌سالاری دینی برای کسب استقلال و آزادی و برخورداری مردم از حق تعیین سرنوشت خویش است.

نقدی افزود: این انقلاب و امنیت کشور به راحتی به دست نیامده است و در این راه جوانان بسیار‌ به افتخار شهادت و جانبازی نائل شده اند و امروز وظیفه ماست که از خون و آرمان‌های‌ شهدا و همچنین ارزش‌های انقلاب و نظام حراست کنیم.

وی اظهار کرد: افزایش شتاب علمی و توجه ویژه به عقب ماندگی های علمی گذشته در این بیانیه گام دوم ذکر شده و راه جبران این عقب ماندگی ها نیز، احساس مسئولیت بیشتر و کار علمی جهادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار