سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان منصوب شد

تهران (پانا) - «سیدمحمد میرپور» با حکم معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حکمی، «سیدمحمد میرپور» را به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب کرد.

پیش از میرپور، «سیدمهدی میربد» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان بود که در 6 خرداد ماه جاری به علت ابتلا به کرونا به دیار باقی شتافت.

«سیدمحمد میرپور» که معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است، با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب شد.

در حکم انتصاب میرپور آمده است: نظر به تجارب، تعهد و فعالیت‌های ارزنده جنابعالی، به سرپرستی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف نوسازی مدارس موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار