معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان:

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان برگزار می شود

سنندج(پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، نظام مرادی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین و زیر نظام های درسی 7-12 و 4-12 و راهکار های 1-17 ، 2-17 و 3-9 اجرایی می شود.

وی افزود: معلمان، دبیران و هنر آموزان در تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی، کادر اداری مدارس، کارمندان ادارات آموزش و پرورش، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستانها و شرکت ها و موسسات علمی و آموزشی دولتی و غیر دولتی در امر تولید محتوای الکترونیکی می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارائه کنند .

مرادی به شیوه اجرای جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: آثار تولیدی گروه های شرکت کننده که در سامانه رشد بارگذاری شده، توسط گروه بررسی محتوا داوری و سپس برگزیدگان به وزارت آموزش و پرورش جهت رقابت با استانهای دیگر معرفی می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان هم چنین به نحوه شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: افراد باید به بخش ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در شبکه ملی مدارس ایران رشد به نشانی Roshd.ir مراجعه و ضمن مطالعه راهنما و نحوه تکمیل فرم شرکت در جشنواره، کد رهگیری را دریافت و محصول خود را در بخش جشنواره بارگذاری کنند.

وی شرایط آثار تولیدی در جشنواره را نیز تشریح کرد و گفت: حجم فایل تولید شده از MB100 بیشتر نباشد، محصول تولیدی بایستی قابلیت اجرا در بستر وب را داشته باشد، جهت سرعت بخشی به روند ارزیابی محصول ارسالی، نباید دارای قفل نرم افزاری و یا سخت افزاری و یا کلمه عبور باشد و اثر تولیدی به راحتی و خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزاری خاص باز شود.

مرادی در پایان با بیان اینکه ارسال آثار از 25 اردیبهشت آغاز شده است، گفت: افراد تا 15 مرداد ماه 1400 فرصت دارند آثار خود را در سامانه بارگذاری کنند و شماره تماس 33626115 گروه بررسی محتوای استان آماده پاسخگویی به سئوالات همکاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار