با عمل خود نشان دهیم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم

تهران (پانا) - به‌گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان و ایثارگران معزز خدمتی را ارائه می‌کند، در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
با عمل خود نشان دهیم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم

به گزارش ایسنا، احمد گروئی ساردو در نشست با کارشناسان تخصصی بیمه دی در خصوص بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروهای جانبازان گفت: همه ما باید با اخلاص کاری در مسیر خالصانه شهدا حرکت کنیم و باید با عمل خود نشان دهیم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و عملکردمان مطابق با اهداف شهدا باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان و ایثارگران معزز خدمتی را ارائه می‌کند، در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

وی افزود: پیرو نشستی که با معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان و بیمه دی داشتیم ما این نشست را با کارشناسان تخصصی بنیاد و بیمه دی برگزار کردیم تا در آینده با مشکلی مواجهه نشویم که خوشبختانه این نشست با مصوبات خوبی به پایان رسید.

گروئی ساردو خاطرنشان کرد: مقرر شد با توجه به اعلام مراکز نمایندگی‌های بیمه کار ارزیابی و کارشناسی پرونده‌ها انجام شود و جهت تقسیط بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه جانبازان کار صدور بیمه‌نامه‌ها به‌صورت اقساط دوازده ماهه با توجه به حقوق دریافتی ایثارگر در سرتاسر استان آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار