رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبر واد :

دعوت از دانش آموز آسیب دیده شنوایی استان به اردوی تیم ملی کم شنوایان

سنندج(پانا)- بهنیا امامی دانش آموزآسیب دیده شنوایی به اردوی تیم ملی کشتی کم شنوایان دعوت شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از دانش آموز آسیب دیده شنوایی استان به اردوی تیم ملی کم شنوایان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: بهنیا امامی دانش آموز با نیاز ویژه آسیب دیده شنوایی، برای سومین بار به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی کم شنوایان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی جهان فراخوانده شد.

رنجبر اظهار کرد: بهنیا امامی، اولین دانش آموز آسیب دیده شنوایی است که به اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کم شنوایان کشور فراخوانده شد و زیر نظر مربیان صاحب نام کشتی کشورمان تمرین خواهد کرد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اضافه کرد: این کشتی گیر جوان فن و فنون کشتی را از مراحل پایه با موفقیت طی کرده است و امید است با عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی کم شنوایان ایران بتواند افتخارهای خوبی را برای استان و کشورمان کسب کند.

وی با بیان اینکه، امامی کشتی گیر توانمندی است و این دعوت، نشان دهنده پایه ریزی و استعداد دربین دانش آموزان با نیازهای ویژه است .افزود: پیشتر در رشته مختلف دیگر بخصوص دوومیدانی نیز دانش آموزان با نیازهای ویژه استان به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، و این دفعه نیز یک دانش آموز با آسیب دیده شنوایی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است. و به سه مرحله این اردو دعوت شده است.

رنجبر در ادامه گفت: سومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان ایران با هدف حضور در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه، با حضور28 کشتی گیر منتخب از 12 تا 21 اریبهشت به میزبانی تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار