بررسی موفقیت اکران برخط فیلم «شنای پروانه» در «کافه هنر»

تهران (پانا) - «کافه هنر» دوشنبه 23 فروردین ماه ، در یک سالگی اکران های برخط با حضور تهیه کننده و کارگردان فیلم «شنای پروانه» به بررسی آثار هنری در بستر فضای مجازی می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی موفقیت اکران برخط فیلم «شنای پروانه» در «کافه هنر»

به گزارش شبکه رادیویی ایران، با شیوع ویروس کرونا اکران اینترنتی فیلم‌های سینمایی اتفاقی مثبت و گریزناپذیر است، و نمایش اینترنتی فیلم «شنای پروانه» این موضوع را تثبیت کرد.
«شنای پروانه» به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» با وجود شرایط رکود سالن‌های سینما در سال گذشته از تمام فیلم‌هایی که در سال ۹۹ اکران شدند بیشترین آمار تماشاگر را به خود اختصاص داد و در دو روز اول اکران برخط توانست ۲ میلیارد بفروشد که این عدد، عدد قابل توجهی است.
«شنای پروانه» در آستانه یکسالگی اکران برخط خود، با وجود اینکه نزدیک یکماه نسخه قاچاق این فیلم با کیفیت بالا در فضای مجازی بود، طی دو روز 2 میلیارد فروش رفت .
از همین رو برنامه «کافه هنر» دوشنبه 23 فروردین میزبان کارگردان و تهیه کننده این فیلم می شود تا دلالیل موفقیت اکران آنلابرخط این فیلم را بررسی کند.
گفتنی است «کافه هنر» این هفته به تهیه کنندگی زهره سربازی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ به صورت تصویری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایران صدا به طرح و نقد مهم‌ترین رویدادهای هنری، فرهنگی و ادبی روز می‌پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار