مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی رتبه نخست کشور را به دست آورد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست آموزش و پرورش استان در شاخصهای ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی رتبه نخست کشور را به دست آورد

«مهین منافی» امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید سلیمانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد؛ اظهار کرد: خروجی مجموع ۲۴ جلسه شورای آموزش و پرورش در سه سال گذشته، ۱۲۲ مصوبه بوده است که ۹۲.۵ درصد اجرایی شده است و منتج به کسب رتبه اول از حیث تعداد جلسات، استیفای حقوق و توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش استثنایی شده است.

این مقام مسئول از رشد ۱۶۱ درصدی درآمدهای خاص آموزش و پرورش استان در سال جاری نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

وی با اشاره به وجود بیش از ۶۰۰۰ دانشجو معلم در دانشگاه های فرهنگیان استان گفت: جهت رفع معضل کمبود نیروی انسانی، افزایش جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و ایجاد فضای مرکز دانشگاه فرهنگیان در جنوب استان راهگشا است.

منافی گفت: با توجه به ساحت های زیستی، اعتقادی و فرهنگی سند تحول بنیادین استان آذربایجان غربی نیازمند اردوگاه فرهنگی تفریحی مجهز برای استفاده دانش آموزان و سفیران شهرهای دیگر است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: براساس اصل تقدم پرورش بر آموزش و در راستای کاهش حجم آسیب های روانی دانش آموزان، نیاز مبرم به حداقل ۵۰۰ نیروی انسانی مشاور بویژه در مناطق محروم استان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار