مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

دانش آموز باوری و دانش آموز پروری اولویت نظام تعلیم و تربیت در آذربایجان غربی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی عنوان کرد آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی همواره با بهره مندی از تفکرات دانش آموزان فکور در راستای ارتقا علمی و تربیت شهروند متعهد برای جامعه و نهادینه کردن فرهنگ روحیه دانش آموز باوری و دانش آموز پروری گام برمی دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز باوری و دانش آموز پروری اولویت نظام تعلیم و تربیت در آذربایجان غربی است

«مهین منافی» امروز در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با دانش آموزان منتخب استان آذربایجان غربی که در محل سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد؛ اظهار کرد: استان آذربایجان غربی دارای ۶۲۵هزار و ۵۵۰ دانش آموز شامل ۲۶۳ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و ۲۶۱هزار و ۷۷۵ دانش آموز مقطع دوره اول و دوم متوسطه است و دانش آموزان استان صاحب کارنامه های درخشان در زمینه های متفاوت علمی، تربیتی، ورزشی، جشنواره ها و زمینه های متنوع کشوری و استانی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه رتبه یک و ۵ کنکور سال ۱۳۹۹ از استان آذربایجان غربی بوده است، فرزندان این دیار با فعالیت ها و دانش خود و اولیا در تمامی لحظات سختی کرونا کنار مسئولین تعلیم و تربیت بوده و ما را یاری کرده اند.

منافی بیان کرد: فرزندان خطه شریف آذربایجان غربی با فعالیت ها و افتخار آفرینی های خود توانسته اند با همت بلند، تصویر واقعی آموزش و پرورش را به زیبایی ترسیم نمایند.

وی ادامه داد: در نظر داریم با بهره مندی از تفکرات دانش آموزان فکور استانمان در دوران پساکرونا در فضای مجازی شاد و آموزش حضوری در راستای ارتقا علمی و تربیت شهروند متعهد برای جامعه و نهادینه نمودن فرهنگ روحیه ی دانش آموز باوری و دانش آموز پروری بکوشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار