پادشاه اخراجی در مسیر بازگشت

چالش بزرگ برای فرهاد مجیدی؛ نظم مهم است یا نتیجه‌گیری ؟

تهران (پانا) - این احتمال وجود دارد که بازیکن اخراجی استقلال بتواند یکبار دیگر مجوز بازگشت به تمرین این تیم را بدست آورد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پادشاه اخراجی در مسیر بازگشت

محمد دانشگر را باید بدون نظم‌ترین بازیکن دو سال اخیر استقلال دانست، مدافعی که به رغم نمایش خوب در زمین، حاشیه‌های زیادی خارج از زمین داشته و مرد پر سر و صدای استقلال تهران طی دو فصل اخیر بدون شک این بازیکن است.

پادشاه اخراجی‌ها

پس از دیدار مقابل پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس در یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران بود که این بازیکن در رختکن تیم ابتدا با فرشید اسماعیلی هافبک استقلال و سپس با بهزاد غلامپور مربی گلرهای این تیم درگیر شد؛ ماجرایی که منجر به صدور دستور اخراج او توسط فرهاد مجیدی شد و محمد دانشگر برای خروج از باشگاه استقلال در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت؛ روندی که نشان می‌داد پایان کار او با استقلال قطعی شده و باید در لیست خروجی‌های زمستانی استقلال نام محمد دانشگر را هم در کنار فرشید اسماعیلی قرار داد. البته این اولین بار نیست که محمد دانشگر از استقلال اخراج شده است، او پیش از این و از زمانی که به این تیم پیوسته 4 بار اخراج شده که 3 بار آن توسط فرهاد مجیدی بوده و یکبار هم توسط آندره‌آ استراماچونی اخراج شده بود و جالب اینکه پس از هر بار اخراج، به جای اینکه وضعیت بهتری پیدا کند همان روند سابق را ادامه می‌داد و خبری از تغییر و تحول در اوضاع رفتاری این بازیکن نبوده است.

راه بازگشت باز هم هموار شد

در حالی که تا روزهای پایانی سال 1399 به نظر می‌رسید که ماجرای پایان همکاری محمد دانشگر با استقلال قطعی است و حتی شایعاتی مبنی بر وجود پیشنهاد از تراکتور تبریز به این بازیکن به میان آمده بود، اما زمانی که فصل نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران به پایان رسید و محمد دانشگر قراردادش را با استقلال فسخ نکرد، زمزمه‌های بازگشت او به تمرین به گوش رسید و حتی درباره حضور یا عدم حضور نام او در لیست ارسالی استقلال برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 شایعاتی به گوش می‌رسید.

اما آخرین اخباری که از حوالی باشگاه استقلال به پانا رسیده حکایت از این دارد که محمد دانشگر عصر روز گذشته یکبار دیگر با مدیران باشگاه استقلال جلسه برگزار کرده و با ارائه توضیحات نهایی درباره رفتارش پس از دیدار مقابل پیکان، باز هم از رفتاری که داشته اعلام ندامت کرده است و با قول عدم تکرار این رفتارها، خواهان بخشش فرهاد مجیدی و بازگشت به استقلال شده است.

خبرهای رسیده حاکی از این است که ماجرای اخراج محمد دانشگر به زودی و پیش از سفر استقلال به عربستان حل خواهد شد و این بازیکن به تمرین آبی‌ها بازخواهد گشت و در همان جلسه اول تمرین به صورت رسمی و در حضور سایر بازیکنان از بهزاد غلامپور مربی گلرهای این تیم عذرخواهی می‌کند تا کدورت ایجاد شده حداقل به صورت ظاهری از بین برود و او آماده اعزام به عربستان شود. البته هنوز مشخص نیست باشگاه استقلال برای محمد دانشگر درخواست ویزا برای سفر به عربستان کرده است و یا اینکه این بازیکن باید جدا از کاروان استقلال راهی اینم کشور شود.

هر چند شواهد و قرائن نشان می‌دهد که پادشاه اخراجی‌های استقلال یکبار دیگر به تمرین این تیم برخواهد گشت، اما باز هم نظر فرهاد مجیدی تا آخرین دقایق می‌تواند مسیر را تغییر دهد و باید دید آیا فرهاد مجیدی تقویت تیمش را در اولویت قرار می‌دهد و یا به نظم و ترتیب اولویت بیشتری قائل خواهد شد تا دیگر این گونه رفتارها در استقلال پیدا نشود؛ مسیری که پیش از این در تیم رقیب برانکو ایوانکوویچ رفت و با کنار گذاشتن ستاره‌های بی‌نظمی مانند رامین رضائیان و پیام صادقیان، نظم و ترتیبی را به این تیم هدیه داد که همچنان پابرجا مانده و حتی بازیکنان جدید پرسپولیس هم به خود جرات چنین رفتاری را نمی‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار