با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس کشور؛

آموزشگاه سه کلاسه خیّری در خواف به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - مدرسه سه کلاسه بامشارکت خیّر نیکوکار « ماهرخ بخشی» در روستای مژن آباد شهرستان خواف با حضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه سه کلاسه خیّری در خواف به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آموزشگاه سه کلاسه روستای مژن آباد خواف با حضور معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم گفت: یکی از دلایلی ‌که خراسان دارای فرهنگی غنی و صاحب سبک می باشد وجود خیرین با ارزشی همچون خانم ماهرخ بخشی است که در روستای محل سکونت خود مدرسه می سازد.

وی گفت: این بانوی خیّر که به این روحیه رسیده،قطعا در درون خود هم رخ و روح زیبایی دارد که دسترنج خودش را می‌بخشد و مسلما با وجود این انسانهای بخشنده، این کشور چیزی کم ندارد و روی سعادت را خواهد دید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن افتتاح این مدرسه عنوان داشت: در دوران خدمتم در سازمان نوسازی مدارس این اولین موردی است که میبینم افرادی اینگونه خود برای ساخت فرهنگ همت میکند و این می‌شود که خراسان، خرسان حکیم سبزواری، عطار نیشابوری و عثمان محمد پرست می‌شود.

مدرسه سه کلاسه روستای مژن آباد با مشارکت خیّر نیکوکار "ماهرخ بخشی" با زیربنای ۲۴۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متربع احداث شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار