مشارکت ۶۸ هزار دانش آموز استان قزوین در پرسش مهر ریاست جمهوری

قزوین(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد مشارکت ۶۸ هزار دانش آموز در بیست ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری رقم خورد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۶۸ هزار دانش آموز استان قزوین در پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین، حسن رحیم خانی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: ۶۸ هزار دانش آموز در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹ مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه منطقه بیست ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری ارسال شد که پس از داوری انجام شده در سطح مناطق تعداد ۸۰۰ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد.

رحیم خانی خاطر نشان کرد: پس از دریافت آثار و تشکیل دبیرخانه استانی و انجام داوری آثار رسیده به دبیرخانه، تعداد ۱۴۰ اثر انتخاب و تعداد ۱۲۰ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین اشاره کرد: این فراخوان با سوال رییس جمهور از دانش آموزان با عنوان «فرزندان من برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و همکلاسی های خود کمک و یاری کنید» در مهر ماه سال 99 در استان قزوین آغاز شد.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران نواحی و مناطق استان گفت: از مجموع ۱۴۵رتبه استانی، ناحیه دو، شهرستان البرز، ناحیه یک و تاکستان حائز بیشترین رتبه و نسبت به پرسش مهر۲۰، مناطق الموت شرقی، ضیاءآباد و البرز بیشترین پیشرفت را داشته اند که از دست اندرکاران فعال قدردانی به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار