افزایش وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان های آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت طبق اعلام وزارت بهداشت، ۱۰ شهر استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارد که شامل 3 شهر با وضعیت قرمز و 7 شهر با وضعیت نارنجی است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان های آذربایجان غربی

به گزارش اداره کل استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی با اعلام این خبر اظهار کرد : ارومیه، خوی و نقده شهرهای با وضعیت قرمز آذربایجان غربی بوده و شهرهای پیرانشهر، ماکو، سردشت، پلدشت، اشنویه، بوکان و چالدران در شمال و جنوب استان در وضع نارنجی قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرهای مهاباد، سلماس، میاندوآب، تکاب، شاهین دژ، شوط و چایپاره در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که شهروندان این مناطق باید با رعایت موارد بهداشتی از تغییر وضعیت آنها به نارنجی جلوگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری به شهرهای نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار