شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات پایان هفته اعلام شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت‌های تردد کرونایی به سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات پایان هفته اعلام شد

سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت های ترافیکی کرونا در برخی از استان‌های مسافرپذیر به پانا گفت: پلیس برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده و بر حسب مصوبه پیشین سفر خودروهای دارای پلاک غیر بومی به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهرهای مسافرپذیر مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم را نیز ندارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز استان خوزستان و همچنین دیگر شهرهای دارای وضع قرمز و نارنجی در سراسر کشور نیز پابرجاست، گفت: اعلام شهرهای قرمز و نارنجی از طریق وزارت بهداشت و سامانه ماسک انجام می شود و شهروندان می توانند برای اطلاع از وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی که سفر به آنها ممنوع است از این دو طریق اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای سفر نیست، گفت: چرا که علاوه بر وضعیت و نگرانی ها بابت شیوع کرونا، سازمان هواشناسی نیز سطح هشدار نارنجی را نسبت به مداخلات جوی اعلام کرده و ما شاهد آخر هفته ای بارانی و کاهش دما در تعدادی از استان های کشور خواهیم بود.

به گفته وی، محدودیت های ترافیکی نوروز با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و تا کنون جزئیات قطعی آن اعلام نشده است. آنچه که گفته شد مربوط به حال حاضر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار