رییس شورای صنفی نمایش خبر داد:

از تاخیر دوباره در اعلام اکران های نوروزی تا افزایش قیمت بلیت سینما

تهران(پانا) - با وجود اعلام قبلی برای تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروز در جلسه ۱۸ اسفند شورای صنفی نمایش، تصمیم‌گیری درباره این موضوع به هفته آینده موکول شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
از تاخیر دوباره در اعلام اکران های نوروزی تا افزایش قیمت بلیت سینما

«مرتضی شایسته» دبیرشورای صنفی نمایش در گفت وگو با پانا از نهایی شدن آیین‌نامه نظام‌نامه اکران خبر داد. «مرتضی شایسته» دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد: «آیین نامه نظام‌نامه اکران که برای نهایی شدن به سازمان سینمایی ارسال شده بود، توسط رئیس سازمان سینمایی امضا شده است و طی مدت زمان کوتاهی ابلاغ و اعلام می‌شود.»
وی در خصوص اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی گفت: «برخی از دفاتر پخش برای اعلام اسامی فیلم‌های آماده اکران، مدت زمان بیشتری را خواسته بودند و همینطور چند فیلم جدید برای اکران پروانه نمایش گرفته است. درواقع تعداد۱۴ فیلم متقاضی اکران نوروزی هستند که انتخاب آن‌ها در حال بررسی است. در نتیجه تصمیم این شد تا با بررسی‌های نهایی، هفته بعد اسامی فیلم‌های اکران نوروز را اعلام کنیم.»
شایسته در ادامه افزود: «درباره گرانی بلیت برای هر سینما درجه بندی خاصی می‌شود و این افزایش حدود ۵ هزار تومان است. در حال حاضر قیمت‌گذاری بلیت‌ها برای تأیید رئیس سازمان سینمایی به وزارت ارشاد ارسال شده است و منتظر تأیید هستیم تا قیمت‌ها اعلام شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار