پیگیری های"سعادت آباد" به ثمر نشست

تهران (پانا) - یکی از ماموریت های شبکه رادیویی تهران پیگیری مطالبات مردمی است، برنامه"سعادت آباد" از جمله برنامه هایی که پیگیری هایش به ثمر نشسته است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری های"سعادت آباد" به ثمر نشست

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، مریم آصفی تهیه کننده برنامه سعادت آباد از رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از ماموریت های برنامه سعادت آباد پیگیری مطالبات مردم و ایجاد ارتباط متقابل و دو سویه بین مسئولان شهری و مردم است.

پیگیری مشکلات و دغدغه های مردمی، تحلیل و بررسی مسائل و اتفاقاتی که به واسطه مخاطبان گزارش شده است از اهداف اصلی برنامه سعادت آباد است.

وی افزود: یکی خواسته ها و نیازهای مردمی که درخواست مکرر مخاطبان گزارش شده بود و با پیگیری های مستمر سعادت آباد به نتیجه رسید. شهردار صباشهر از ساخت 7 کلانتری در سطح شهرستان شهریار خبر داده که این کلانتری در سال 1400 ساخته خواهد شد.

گفتنی است؛ حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در گفتگویی با برنامه سعادت آباد رادیو تهران در آبان ماه سال جاری از کمبود کلانتری های این استان انتقاد کرده و اظهار داشت: شهریار در استان تهران شرایط بدی از لحاظ امنیتی دارد، ولی شهرستان بهارستان با تراکم جمعیتی بسیار بالا از آن هم بدتر است.

پس از پیگیری های مکرر برنامه سعادت آباد در راستای ساخت کلانتری های جدید در استان تهران نورالله طاهری فرماندار شهریار ساخت کلانتری جدید در صباشهر را به ساکنان این حوزه ها نوید داد.

شماره تلفن های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، با ما در تماس باشید.

سعادت آباد روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 14:20 به صورت زنده از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می رود. این برنامه با رویکرد خبری، تحلیلی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و بین الملل تولید و پخش می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار