رمضانی خبر داد:

طراحی سامانه ای برای آشنایی دانش‌آموزان با زندگینامه شهدا

اگر همیشه با شهدا باشیم بچه‌های ما تربیت اسلامی دارند/اگر پرورشی بخواهد پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشد نیاز دارد به فرهنگ هشت سال دفاع مقدس برگردد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد سامانه ای در نظر می‌گیریم که کار مشترکی با بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است تا تمام زندگی نامه شهدا را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
طراحی سامانه ای برای آشنایی دانش‌آموزان با زندگینامه شهدا

علی رمضانی در مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی اظهار کرد: امروز یک روز باشکوه و با عظمتی در آموزش و پرورش است چرا که ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید فرهنگی ناظر فعالیت‌ها و تلاش‌های ما در ادامه مسیر شهادت هستند.

وی افزود: اداره کل فرهنگی و هنری و معاونت پرورشی به خانواده‌های شهید توجه ویژه‌ای دارد و تصمیم گرفتیم ۱۵ میلیون دانش‌آموز، یک میلیون فرهنگی، ۳۰ میلیون اولیا و انجمن اولیا و مربیان را با شهدا آشنا کنیم‌.

رمضانی اشاره کرد: اگر در معاونت پرورشی و فرهنگی موفقیتی بوده است به دلیل برگزاری برنامه‌هایی از جنس شهادت است.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارد ما برای دانش‌آموزان الگویی بهتر از شهدا نداریم فرزندان ما باید پدران و مادران شهدا را بشناسند.

وی افزود: توصیه می‌شود دانش‌آموزان از مقبره شهدا بازدید کنند و مسیر برای ارتباط گیری دانش‌آموزان با شهدا برقرار باشد.

رمضانی با اشاره به اینکه ۲۲ اسفند روز شهید و هفته شهید است گفت: اگر همیشه با شهدا باشیم بچه‌های ما تربیت اسلامی دارند فرهنگ ایثار و شهادت مهم است اگر پرورشی بخواهد پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشد نیاز دارد به فرهنگ هشت سال دفاع مقدس برگردد.

وی گفت: سامانه ای در نظر می‌گیریم که کار مشترکی با بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است تا تمام زندگی نامه شهدا را در اختیار مخاطبان قرار دهیم چرا که در تربیت الگویی بهتر از شهدا نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار