رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات:

ترکیب هیات‌های نظارت انتخابات در شهرستان‌های استان تهران نهایی شد

تهران (پانا) - رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن تشکیل هیات‌های نظارت در شهرستان‌های استان تهران و صدور احکام اعضای این هیات‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب هیات‌های نظارت انتخابات در شهرستان‌های استان تهران نهایی شد

به گزارش خانه ملت، احمد نادری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان تهران پس از مشورت و همکاری با نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان تهران و تایید صلاحیت آن‌ها توسط مراجع ذی‌ربط، انتخاب و احکام آن‌ها صادر شد.

وی ادامه داد: با معرفی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، قدم اولیه و اساسی ساختارهای دیگر هیات‌های نظارت در بخش‌ها برداشته شد. هیات‌های نظارت در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و یا سایر مراکز در استان تهران برای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا مستقر خواهند شد.

مطابق آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیات مرکزی نظارت استان تهران با مشورت مجمع نمایندگان استان‌ به‌منظور نظارت در انتخابات استان تعیین و پیش از این نادری (رییس)، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی و رضا تقی پور انوری به‌عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران انتخاب شده بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار