بحر‌ی‌زاده تشریح کرد

دلیل بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان چه بود؟

بازمهندسی تشکیلات پیشتازان باعث افزایش نشاط و شادابی تشکیلات و جذب دانش‌آموران می‌شود/ماموریت سازمان دانش‌آموزی ارتقای جامع پذیری دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی به بیان علل بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان پرداخت و این موضوع را باعث افزایش نشاط و شادابی تشکیلات دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دلیل بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان چه بود؟

اسماعیل بحری‌زاده در نشست قطبی تبیین طرح بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان که صبح امروز ۱۸ اسفندماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه بنا به سفارش حاج قاسم سلیمانی مسئولیت و رسالت بزرگی بر دوش ماست چراکه مهم ترین شئون عاقبت به خیری ارتباط عمیق ما با رهبر فرزانه است، بر لزوم بازمهندسی فعالیت‌های پیشتازان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ما برای بازمهندسی فعالیت‌های پیشتازان هیات اندیشه ورزی را از افراد موثر تشکیل دادیم افزود: در این راستا ۳ جلسه بازمهندسی در سال ۹۷ با موضوع آسیب شناسی تشکیل دادیم، بعد از جلسات متناوب تدبیری کردیم و کمیته‌ای را با حضور جمعی از مربیان تشکیل دادیم.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: نشست ۳ روزه ای در سال ۹۸ برگزار کردیم که خروجی مناسبی برای افزایش نشاط و شادابی تشکیلات و جذب دانش‌آموران داشت.

بحری‌زاده ماموریت سازمان دانش‌آموزی را ارتقای جامع پذیری دانش‌آموزان دانست و گفت: با همکاری همکارانم موضوع بازمهندسی را با مطالعه عمیق پیش بردیم و چارچوبی برای این موضوع تعیین کردیم.

وی همچنین اظهار کرد ما باید براساس دو سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب پیش برویم چراکه بعد از تاسیس پیشتاران ابلاغ شده است،. در آخر بهمن ماه از نسخه بازمهندسی تشکیلات پیشتازان با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار