زمان اعلام نتایج آزمون جبرانی اصلح

تهران (پانا) - مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، از زمان اعلام نتایج آزمون کتبی جبرانی اصلح خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
زمان اعلام نتایج آزمون جبرانی اصلح

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، از اعلام نتایج آزمون کتبی جبرانی برگزار شده توسط مرکز سنجش این دانشگاه خبر داد و گفت: نتایج این آزمون امروز یک شنبه 17 اسفند ماه اعلام می شود.

کچوئیان، خطاب به مهارت آموزان مشمول این آزمون اعم از مهارت آموزان ورودی سال 98 و افراد باقیمانده از فرآیند ارزشیابی صلاحیت های حرفه ای سال های گذشته تصریح کرد: این افراد می توانند امروز یک شنبه 17 اسفند ماه ساعت 14 با ورود به سامانه هدف به نشانیhadaf.cfu.ac.ir با دریافت کارنامه خود از نتایج نهایی آزمون مطلع شوند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، از مهارت آموزان معترض نسبت به نمره نهایی خود خواست: از امروز یک شنبه 17 اسفند تا فردا دوشنبه ساعت 14 با ورود به سامانه هدف نسبت به درج اعتراض خود اقدام کنند.

وی، چهارشنبه 20 ماه جاری را زمان اعلام نتیجه بررسی اعتراضات اعلام و خاطر نشان کرد: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، نتایج را از طریق همین سامانه به اطلاع مهارت آموزان معترض می رساند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، با بیان این مطلب که آزمون جبرانی برگزار شده آخرین مهلت برای مهارت‌آموزانی بود که در فرایندهای گذشته اصلح نمره قبولی را کسب نکرده‌ بودند، تاکید کرد: آن تعداد مهارت‌آموز که نتوانسته اند در آزمون جبرانی حد نصاب ‌های لازم را کسب کنند، مطابق ضوابط وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با آن ها عمل خواهد شد.

این مقام مسئول، در پایان با قدردانی از همکاری مهارت آموزان در راستای برگزاری آزمون های اصلی و جبرانی اصلح تصریح کرد: تلاش مسئولان در راستای کیفی برگزار شدن آزمون، گامی مهم برای کسب موفقیت این افراد طی مدت سی سال فعالیت در نظام آموزش و پرورش کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار