قالیباف تاکید کرد:

همکاری دولت و مجلس در تصویب بودجه 1400

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت بودجه ۱۴۰۰ با رویکرد توجه به حوزه‌های محرومیت‌زدایی، سلامت، اشتغال و تولید، انضباط، شفافیت و عدالت تا جایی که برای مجلس مقدور بود، به تصویب رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری دولت و مجلس در تصویب بودجه 1400

به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، 16اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم از تمام همکاران، خواهران و برادران گرامی که انصافا در این مدت بررسی لایحه بودجه به صورت شبانه‌روزی چه در کمیسیون‌ها و چه صحن زحمات زیادی کشیدند، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: بودجه با رویکرد توجه به حوزه‌های محرومیت‌زدایی، سلامت، اشتغال و تولید، انضباط، شفافیت و عدالت تا جایی که برای مجلس مقدور بود، به تصویب رسید.

همچنین در بحث کالاهای اساسی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، بهداشت و سلامت با ارز 4200 تومانی مصوباتی ایجاد شد که ان شاء الله با کنترل و نظارت بیشتر کارها در این حوزه پیش برود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس و دولت با همکاری توانستند امشب بررسی لایحه بودجه را به پایان برسانند تا زمانی که از شورای نگهبان برگردد.

وی تأکید کرد: لازم می‌دانم از تمام نمایندگان و خانواده‌هایشان تشکر کنم چرا که آنها از صبح تا نیمه‌های شب مشغول به کار بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار