از پزشکی که در منطقه محروم دچار آسیب نخاعی شد تا پرستاری که داوطلبانه به بخش کرونا رفت در پنجره باز

تهران (پانا) - امیرعلی سهراب پور، دکتر امیرحسین اسدی، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی، دکتر محسن قربانی و سمانه اسکندری میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
از پزشکی که در منطقه محروم دچار آسیب نخاعی شد تا پرستاری که داوطلبانه به بخش کرونا رفت در پنجره باز

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان شش تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت کشور است.
روز شنبه 16 اسفند ماه، دکتر امیرعلی سهراب پور فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد میهمان برنامه پنجره باز است. وی همچنین معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران را نیز برعهده دارد.
روز یکشنبه 17 اسفند ماه، دکتر امیرحسین اسدی به برنامه پنجره باز می رود. وی مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی و عضو تیم داوری برنامه کارآفرینی میدون است. وی پیش از این مدیر روابط عمومی و عضو هیات مدیره موسسه افکارپژوهان دانشگاه صنعتی شریف، مسوول فناوری های نوین ارتقای سلامت وزارت بهداشت و مشاور فناوری شرکت برکت، ستاد اجرایی فرمان امام نیز بوده است.
روز دوشنبه 18 اسفند ماه، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی با ادامه سلسله گفتگوهایی از جنس پزشکی و فلسفه با در این برنامه حضور دارند. حمیدرضا نمازی دکترای پزشکی، دانش آموخته فلسفه و دکترای تخصصی اخلاق پزشکی دارد و هم اکنون عضو هیأت علمی گروه اخلاق دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس موزۀ ملی تاریخ علوم پزشکی است. علیرضا منجمی هم پزشک است و دکترای تخصصی در علوم شناختی و نیز در فلسفۀ علم و تکنولوژی دارد. وی هم اکنون مدیر گروه فلسفۀ علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و دپارتمان علوم انسانی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی است.
روز سه شنبه 19 اسفند ماه، دکتر محسن قربانی در برنامه پنجره باز حضور دارد. وی دارای مدرک دکترای عمومی است. او قربانی اهل تهران است که چند سال قبل برای گذراندن دوره طرح پزشکی عازم سیستان شد؛ اما با مشاهده کمبود پزشک در آنجا، آستین همت را بالا زد و ترجیح داد خدمت را ادامه دهد که سه سال قبل در این منطقه دچار سانحه رانندگی و از ناحیه نخاع دچار آسیب شد.
روز چهارشنبه 20 اسفند ماه سمانه اسکندری پرستار بیمارستان امیراعلم مهمان این برنامه است. وی یکی از پرستارانی است که با شیوع بیماری کرونا داوطلبانه در بخش بیماران مبتلا به کرونا مشغول به فعالیت شد.
برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت 18 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار