«دودکش2» کلید خورد

تهران (پانا) - سری دوم سریال«دودکش» به کارگردانی »برزو نیک نژاد» مقابل دوربین رفت.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
«دودکش2» کلید خورد

به گزارش روابط عمومی پروژه، مجموعه کمدی اجتماعی «دودکش2» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی اخیراً جلوی دوربین رفته است. تصویربرداری سریال در لوکیشن های متنوعی در تهران از جمله مناطق ازگل و دارآباد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و (با هنرمندی) بهنام تشکر در این سریال بازی دارند و بزودی چهره های دیگری به این گروه می پیوندند.
در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!
بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».
یادآور می شود نخستین فصل این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال 1392 روی آنتن شبکه یک رفت و جزو تولیدات پرمخاطب و خاطره انگیز سیما بود.
فیلمنامه سریال «دودکش2» توسط گروه نویسندگان با طراحی و سرپرستی برزو نیک نژاد در حال نگارش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار