نجات‌یافته پرواز مرگ دوباره زنده ماند

تهران(پانا) - 28 نوامبر سال 2016 در تاریخ فوتبال جهان به روز سیاه معروف شد، روزی که پرواز نماینده برزیل در فینال کوپاآمریکا بعد از پرواز از این کشور دیگر در زمین ننشست تا شب و روز سیاهی برای طرفداران و اعضای خانواده این کاروان رقم بزند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نجات‌یافته پرواز مرگ دوباره زنده ماند

به گزارش ورزش سه، خبرهای زیادی پیرامون دلایل رخ دادن این حادثه منتشر شد اما مهمترین دلیل سقوط هواپیما، به اتمام بنزین و سوخت برمی گشت که این موضوع خشم مردم و هواداران چاپه‌کوئنزه را برانگیخت و پلیس نیز تحقیقات خود را در این رابطه و یافتن مقصران احتمالی آغاز کرد گرچه با گذشت چند سال هنوز خبر دقیقی از مسببین این اتفاق به بیرون درز نکرده است.

پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما موید آن بود که مهندس پرواز بارها از به پایان رسیدن سوخت خبر داده اما برج مراقبت اعلام کرده که ترافیک هوایی شدیدی وجود دارد و یک هواپیمای دیگر نیز به علت مشکلات مکانیکی از مسیر خود منحرف شده و به علت اینکه این هواپیما زودتر شرایط بحرانی خود را به اطلاع برج مراقبت رسانده است، به هواپیمای حامل بازیکنان تقدم دارد.خلبان مستاصل و ناامید، در آخرین لحظات از به پایان رسیدن کامل سوخت پرده برداشته و چند دقیقه بعد از آن و با قطع شدن ارتباط، هواپیما چند حرکت مارپیچ در هوا داشته و بعد از آن سقوط کرد.

در این حادثه تلخ 71 نفر از سرنشینان حاضر در هواپیما جان خود را از دست دادند که 19 نفر آنها شامل اعضای باشگاه چاپکوئنزه می شد.

اما روز گذشته منابع مختلف یک خبر باورنکردنی را منتشر کردند؛ جایی که مشخص شد یکی از افرادی که در این حادثه جان سالم به در برده بود، در یک اتفاق مشابه باز هم از چنگال مرگ فرار کرده است. این حادثه در منطقه کوچابامبا بولیوی 21 کشته از خود به جای گذاشت که بازهم این جوان 30 ساله یکی از نجات یافتگان لقب گرفت.

به نظر می‌رسد این شخص که تومیری نام دارد تنها کمی زخمی شده و مشکل چندانی او را تهدید نمی‌کند چرا که خواهرش نیز این مسئله را تایید کرده است و مدعی شده وی بعد از این حادثه فقط با برخی جراحات روبرو شده است.

تومیری درباره آخرین فرار باورنکردنی خود از مرگ با رسانه های محلی صحبت کرد: "کمی احساس خواب آلودگی می کردم و با تلفن همراهم موسیقی گوش می دادم که صدای جیغ مردم را شنیدم. تنها کاری که می توانستم انجام دهم این بود که روی صندلی جلوی خودم قرار بگیرم، شانه هایم را باز کنم و به پنجره تکیه دهم.

من نمی توانم باور کنم که چه اتفاقی افتاده است. از ناحیه بازو آسیب دیدم و فعلاً نمی توانم آن را بلند کنم اما به من گفته اند کم کم بهبود خواهم یافت. من یک زخم روی زانوی خود نیز دارم و این همه مشکل من است."

همانطور که گفته شد در این حادثه 21 نفر جان خود را از دست دادند و بنا بر گزارشات به جز تومیری 29 نفر دیگر زخمی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار