افزایش ۲۰ هزار کیلومتری بزرگراه ها تا پایان دولت دوازدهم

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی از افزایش طول بزرگراه‌ های کشور به ۲۰ هزار کیلومتر تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۰ هزار کیلومتری بزرگراه ها تا پایان دولت دوازدهم

محمد اسلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۵۰ کیلومتر از پروژه‌های بزرگراهی هرمزگان که در شهرستان بندرلنگه برگزار شد، عنوان کرد: این در حالی است که در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، میزان بزرگراه‌های کشور، ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بود
وی بیان داشت: میزان بزرگراه های کشور در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه‌ای یافته و ۶۰ درصد افزایش یافته است.
وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: با اهتمام ویژه‌ای که در دولت وجود دارد و تلاش مستمر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، کشورمان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در هر نقطه طرح های مختلفی فعال است.
اسلامی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های بزرگراهی در هرمزگان تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های خوبی برای ساخت کریدور بزرگراهی ساحلی جنوب کشور در این استان صورت گرفته و باید با تداوم تلاش و مدیریت خوب و مناسب، این کریدور در هرمزگان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود.
وی با بیان اینکه بندر تجاری و فرودگاه بندرلنگه بخشی از حیات تجاری تاریخی کشور محسوب می‌شوند، گفت: باید به توسعه رونق فعالیت‌ها در بندر تجاری و فرودگاه شهرستان بندرلنگه توجه شود تا هرچه بیشتر کسب و کار و تجارت در این شهرستان توسعه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار