پایان کار همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا در شیراز

شیراز(پانا)-به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس ، با پایان بخش نمایشی همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا، بعد گشایشی آن که اثر بخشی همایش را عمیق تر و گسترده تر خواهد کرد شروع می‌شود و بحث و گفتگو در رابطه با محورهای همایش تازه آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان کار همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا در شیراز

فرهاد اسماعیلی در آیین اختتامیه همایش ملی آموزش در دوران کرونا (فرصتها،چالشها و دستاوردها) در شیراز گفت:خوشبختانه در بخش نمایشی این همایش، دویست و هشت هزار نفر به صورت پیوسته از طریق شبکه شاد این برنامه را مشاهده کردند که این مساله نشان می دهد این همایش روند مناسبی را در راستای عناوین، محورها و اجرا طی کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه بین تیم معاونت آموزش متوسطه استان فارس و کمیته های مختلف این همایش ارتباط خوبی برقرار شد، افزود: امیدواریم این همایش بتواند گره گشای مسیری برای انجام همایش های بعدی در سطح کشور باشد.
اسماعیلی ادامه داد: وقتی موضوع همایش کاربردی و هدفمند باشد قطعا مورد استقبال گسترده قرار خواهد گرفت و نتایج خوبی در برخواهد شد.
او با ابراز خرسندی از میزبانی این همایش در فارس گفت: از بین مقالات ارسال شده به همایش تعداد 120 مقاله پذیرفته شد که 18 مقاله اثر خود را در این 2 روز ارایه دادند و ما از تاثیرات شگفت آور این همایش در آینده باخبر هستیم.
وی اضافه کرد: تنها به مقالات ارایه شده در این همایش اکتفا نخواهیم کرد و اعتقاد داریم به تعداد معلمان تجربه زیسته وجود دارد که میتوان از آنها مدل های آموزشی گوناگونی را استخراج کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس از وجود بیش از 850 هزار دانش آموز در استان خبر داد و گفت: امیدواریم با نشست های هدفمندعلمی و هم افزایی و بهره گیری از تجربیات آموزشی دیگر معلمان در سراسر دنیا به استاندارد های لازم آموزشی در دوران کرونا و پسا کرونا برسیم.
اسماعیلی اظهار داشت: فرهنگیانی که در این همایش شرکت نکردند می‌توانند تجربیات زیسته خود را از طریق فضای مجازی در اختیار دیگر معلمان قرار دهند تا همه دانش آموزان از این تجربیات ارزشمند بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار