یک پزشک متخصص به عنوان اولین شهید مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد آسمانی شد

یاسوج (پانا) - دکتر محمد زارعی از پزشکان متعهد و فعال که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشت، پس از ابتلاء به این ویروس به فیض شهادت رسید و اولین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نام گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
یک پزشک متخصص به عنوان  اولین شهید مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد آسمانی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، این پزشک متخصص داخلی که مدتی با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کرد، امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۹ به شهادت رسید.

دکتر محمد زارع پزشک معالج مبتلا به کرونای انگلیسی بود. وی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ابتدای شیوع ویروس کرونا به مداوای بیماران مشغول بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی شهادت دکتر محمد زارع، مدافع سلامت استان را تسلیت گفت و اینگونه بیان کرد: غم شهادت یکی از پزشکان جوان، مهربان، خوش اخلاق، شریف و تحصیل کرده این مرز و بوم که علاوه بر حضور در مناطق محروم و ‌خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان، در یک سال گذشته نیز تلاش فراوانی در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ داشت و در پایان نیز جان شریف خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد و البته خوب می دانیم که غم از دست دادن انسان شریفی همچون دکتر محمد زارع در کلمه نمی گنجد.

پرویز یزدان پناه افزود: این پزشک شبانه روز بر بستر بیماران کرونایی حضور داشت و جان بسیاری از هموطنان را نجات داد اما متاسفانه جان شریفش را در این راه از دست داد و به عنوان اولین شهید سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا نامش در تاریخ این دیار ماندگار شد.

یزدان پناه گفت: شادی روح این پزشک متخصص و صبر و شکیبایی همه بازماندگان را از حضرت باریتعالی مسئلت می دارم. امیدوارم آرزوی ایشان که حفظ سلامت همه انسان ها بود با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، و واکسیناسیون نیروهای بهداشتی درمانی باعث ریشه کنی این بیماری منحوس در جوامع بشری و بخصوص در ایران عزیز برآورده شود.

مراسم تشییع شهید زارع فردا جمعه ۱۵ اسفندماه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جلوی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار و پیکر ایشان در زادگاه شآن به خاک سپرده می شود.

گفتنی است که تاکنون ۲ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار