امروز؛ 20پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال در هرمزگان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ 20پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی‌ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت: بهره برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از برنامه‌های افتتاح امروز وزیر راه است.

وی افزود: مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آب‌های سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح‌هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر هرمزگان و همچنین بهره برداری از یک دستگاه ایکس ریزدر جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری اشتغال زایی هزار و ۴۳ نفری ایجاد کرده است، اظهارداشت: وزیر راه و شهرسازی همچنین از عملیات ساخت فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث بندر هرمزگان نیز بازدید خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار