معرفی دو خرید بزرگ پرسپولیس؛ قهرمان کهکشانی می‌شود

تهران (پانا) - پرسپولیس به زودی با دو بازیکن جدید قرارداد امضا خواهد کرد تا برای نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی دو خرید بزرگ پرسپولیس؛ قهرمان کهکشانی می‌شود

هر چند پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز باز نشده است، اما برنامه‌های مدیران این تیم برای تکمیل لیست خرید یحیی گل محمدی به روزهای خوبی رسیده و قرار است طی روزهای آینده از دو خرید بزرگ پرسپولیس رونمایی شود.

اولین خرید که نام آن به صورت غیر رسمی توسط مدیران پرسپولیس طی چند روز اخیر بارها اعلام شده و به زودی وارد ایران خواهد شد تا قرارداد خود را امضا کند، شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال است که کار حضورش در پرسپولیس قطعی شذه و با دریافت مجوز خروج از پرتغال، راهی تهران خواهد شد تا قرارداد خود را با قهرمان ایران امضا کند.

اما علاوه بر شهریار مغانلو که برای تقویت خط حمله پرسپولیس به تهران خواهد آمد، صدرنشین لیگ برتر به فکر پیدا کردن جانشین برای شجاع خلیل‌زاده بوده است و در همین راستا یحیی گل محمدی دست روی یکی دیگر از شاگردان قبلی‌اش گذاشته و نام فرشاد فرجی را به مدیران پرسپولیس داده است.

پروژه حضور فرجی در پرسپولیس البته در ابتدا شکست خورده بود و باشگاه شهر خودرو مشهد راضی به جدایی این مدافع 26 ساله نمی‌شد اما براساس اخباری که طی چند ساعت اخیر از مشهد شنیده شده است، این بازیکن خودش پول رضایتنامه را به باشگاه شهر خودرو داده تا آزاد شده و تجربه حضور در پرسپولیس را پیدا کند.

پیش از این پرسپولیس مهدی ترابی را هم به عنوان اولین خرید زمستانی جذب کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار