سامانه 1800 تاکسیرانی رونمایی شد

تهران (پانا) - سامانه تلفنی با شماره ۱۸۰۰ با حضور مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سامانه 1800 تاکسیرانی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، در این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان، در مرکز کنترل و نظارت هوشمند، نحوه کنترل و مانیتورینگ رفتار تاکسیرانان برای سرویس رسانی به شهروندان پایتخت تشریح شد و نسبت به افزایش گشت های بازرسی خطوط در روزهای پایانی سال تاکید شد.

محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح و ارائه گزارشی از نحوه فعالیتها، اقدامات، برنامه های در پیش رو، به همراه چالش های این سازمان افزود: تاکسیرانان و توجه به درخواست های آنها اصلی ترین هدف سازمانیست. بنابراین در تلاش هستیم تا با روش ها و ابزارهای نوین ارتباطی بستر مناسب برای شنیده شدن صدای آنها را فراهم سازیم.
وی گفت: نوسازی ناوگان و افزایش نرخ کرایه دو موضوع با فراوانی بالای پیام دریافتی است که اهتمام جدی درباره هر دو موضوع به صورت ویژه در دستورکار دو معاونت سازمانی قرار گرفته است.
وی در بازدید بخش نوسازی ناوگان گفت: با توجه به ضرورت تکریم تاکسیرانان در مراجعات سازمانی و تصریح پاسخگویی به آنها واحد نوسازی به محل جدیدی جنب ورودی سازمان منتقل شد و تمام فرآیندهای جاری جهت اطلاع یابی اولیه و پاسخ به سوالات متداول آنان در بدو ورود با برپایی میز خدمت، نصب اطلاعیه های مورد نیاز شفاف سازی می شود.
مصطفی کاظمی اسفه؛ مشاورعالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی حناچی، شهردار محترم تهران در آستانه ورود به سال ۱۴۰۰ و آرزوی توفیق و سلامتی برای فعالان این بخش، با قرائت صلوات و فاتحه برای درگذشتگان کرونایی سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جدید را بتوانیم با رویکرد های جدید به حوزه حمل و نقلی منجمله تاکسیرانی آغاز کنیم.
وی بااشاره به فشار بالای اقتصادی به اقشار ضعیف تر جامعه گفت: شرایط فعلی تابع جنبه‌های اقتصادی است که در بخش‌های حمل و نقلی به ویژه تاکسی منجر به وارد شدن فشار بیشتری به آنها و ضرورت توجه جدی تری را به دنبال دارد.
کاظمی ضمن برشمردن مشکلات سه گروه ویژه رانندگان حمل و نقلی در بخش تاکسی و اتوبوس و مترو رانندگان اضافه کرد: امروز اولین نوبت برای واکسن کرونا در سازمان بهشت زهرا انجام شد و باید تلاش کنیم گروه های حمل و نقلی و به ویژه رانندگان برای تزریق واکسن کرونا در اولویت باشند و در این گروه قرار بگیرد.
همچنین در ادامه این مراسم مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه نسبت به معیشت رانندگان از تصویب افزایش نرخ کرایه های سال آتی در شورای اسلامی شهر تهران خبرداد و گفت: از ابتدای ورودم به حوزه حمل ونقل وترافیک توجه به سختی کار وتوجه به معیشت رانندگان تاکسی جزو اولویت های کاری قرارداشته باشد.

بر اساس روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در این مراسم اولین تماس تلفنی با سامانه صدای تاکسی باشماره ۱۸۰۰ برقرار شد و کاظمی آرزوی برکت از خداوند متعال را برای تاکسیرانان وتلاشگران این عرصه از خداوند خواستار شد.
براساس این گزارش، در این مراسم با حضور معاون حمل ونقل و ترافیک و مشاورعالی و مدیرکل دفتر شهردار از۱۰ تاکسیران برجسته با محوریت های مختلف تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار