بیانیه نمایندگان به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره)

تهران (پانا) - علی کریمی فیروزجائی، عضو هیأت رئیسه مجلس، بیاینه ۲۲۱نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت ۱۴ اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره)

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تأسیس تاکنون به دور از هیاهوهای سیاسی به افقی روشن می‌نگریسته و همه تلاش و توان خود را با ذره ذره عشق ملت در هم آمیخته تا گره از کار فروبسته ای بگشاید و مرهمی بر درد دردمندی بنشاند، گرد فقر از چهره مستمندی برگیرد و عصایی به دست ناتوانی باشد تا مگر به زودی روی پای خود بایستد.

کمیته امداد امام (ره) عرصه پرفتوح ایثار و فداکاری انسان‌های بصیری است که همت آنها و شعارشان و وظیفه‌ای که برای خودشان انتخاب کرده‌اند، کمک به مستضعفان است تا ترقی و تعالی جامعه انسانی را رقم زند.

بدیهی است انقلابی که به پایمردی، رشادت و ایثار و مخلصانه کوخ‌نشینان و مستضعفان، پابرهنگان به پیروزی رسیده است باید رسیدگی به امور محرومان که صاحبان اصلی انقلاب هستند را سرلوحه وظیفه خویش قرار دهند و قطعاً کمیته امداد در خط مقدم این عرصه جایگاه و نقشی خطیر و تأثیرگذار دارد، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های موفق همچون ایجاد اشتغال پایدار جهت مددجویان تحت حمایت، ساخت مسکن، خدمات اجتماعی و مشاوره، خدمات درمانی و سلامتی، خدمات حقوقی، قضایی، فرهنگی و ... در راستای این رویکرد معقولانه و صحیح سیاست‌گذاران کمیته امداد امام قابل تجلیل است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه 14 اسفند، سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه خدمت به محرومان و نیازمندان به خصوص حاج مرحوم عسگراولادی و سیدرضا نیری با ارج نهادن به خدمات گسترده مقدس از برنامه‌ها و خدمات مهم کمیته امداد به ویژه توانمندسازی و اشتغالزایی برای خانواده‌های تحت حمایت خصوصاً در دوران مدیریت خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه بختیاری ریاست محترم این نهاد حمایت نموده و اعلام می‌کنیم همچنان در جهت اهداف نظام مقدس اسلامی از هیچ کوشش و تلاشی جهت رفع فقر و محرومیت از چهره ایران اسلامی فروگذار نخواهیم بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار