رئیس جدید فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد؛

تاکید سلطانی فر بر برنامه ریزی توسعه‌ای با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان

تهران ( پانا) - درنخستین دیدار رئیس جدید فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان، سلطانی فر برنامه ریزی توسعه‌ای با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید سلطانی فر بر برنامه ریزی توسعه‌ای با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار مسعود سلطانی‌فر با اشاره به هواداران میلیونی فوتبال در کشور، برنامه‌ریزی توسعه‌ای در دو بخش ملی و بین‌المللی با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان را مورد توجه قرار داد.
وی در ادامه این دیدار بر سیاست گذاری و برنامه‌ریزی در زمینه شناسایی، استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ برتر، وسایر رده‌های سنی و لیگ فوتبال و فوتسال در دو بخش آقایان و بانوان تاکید کرد.
همچنین در این نشست سلطانی فر با اشاره به هدف‌گذاری و نحوه تامین منابع مالی در راستای پشتیبانی از فوتبال کشور، به تبیین مواردی در خصوص آماده‌سازی تیم‌ ملی برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر پرداخت.
برنامه‌ریزی و حمایت از باشگاههای شرکت کننده ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست وزیر ورزش و جوانان و رئیس جدید فدراسیون فوتبال بود.
دکتر سلطانی‌فر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال، خواستار تعامل گسترده فدراسیون فوتبال با همه عوامل دست اندر کار برگزاری مسابقات شد.
در این نشست عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهارداشت: از جنابعالی و علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به خاطرتلاش موثر برای تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال در فیفاتشکر می کنم.
وی همچنین اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای پیشرفت فوتبال ایران در میادین داخلی و خارجی خواهم کرد و از نقطه نظرات کارشناسی اهالی فوتبال بهره خواهم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار