گزینه‌های جانشینی محمود فکری در استقلال مشخص شدند

بازگشت به گذشته یا تجربه جدید ؟

تهران (پانا) - یک سرمربی ایرانی به زودی هدایت استقلال تهران را در ادامه دیدارهای لیگ برتر بر عهده خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گزینه‌های جانشینی محمود فکری در استقلال مشخص شدند

پس از تساوی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان، تصمیم مدیران باشگاه استقلال برای قطع همکاری با محمود فکری قطعی شده است و از شب گذشته پایان کار محمود فکری مشخص بود و احتمالا تا ساعاتی دیگر خبر رسمی قطع همکاری باشگاه استقلال با کاپیتان سابقش از سایت رسمی این باشگاه اعلام خواهد شد.

در حالی که محمود فکری در جلسه با مدیران باشگاه استقلال است و تلاش مدیران این باشگاه بر آن است که فکری به صورت توافقی از این تیم جدا شود، گفته می‌شود دو گزینه برای سرمربیگری این تیم مطرح هستند و خبری از سه گزینه‌ای که شب گذشته شایعه شده بود نیست.

مهم‌ترین و جدی‌ترین گزینه برای سرمربیگری استقلال فرهاد مجیدی است که طی دو سال اخیر به همین شکل با برکناری و یا قطع همکاری سرمربی‌های نیم فصل اول به نیمکت استقلال رسیده و در پایان فصل جدا شده است. گفته می‌شود انتخاب مجیدی تقریبا نزدیک به قطعی شده و مدیران استقلال قصد دارند یکبار دیگر تجربه شکست خورده فصل قبل را تکرار کنند و یک فرصت دیگر به فرهاد مجیدی داده شود.

البته نباید فراموش کرد برخی از بازیکنان استقلال برای بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم لحظه‌شماری می‌کنند و شاید همین عامل در ناکامی محمود فکری کم تاثیر نباشد. برای مثال یکی از ستاره‌های استقلال چندی پیش پست یکی از پیج‌های اینستاگرامی هواداران استقلال را که درباره بازگشت فرهاد مجیدی بود لایک کرد تا نشان داده شود این بازیکن دوست ندارد محمود فکری در استقلال به کار خود ادامه دهد.

اما دومین گزینه‌ای که برای سرمربیگری استقلال نامش مطرح شده، ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور تبریز است که سابقه حضور در استقلال تهران به عنوان سرمربی را دارد اما قطعا شانس کمتری در مقایسه با فرهاد مجیدی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار