مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

هدف آموزش و پرورش کشور تربیت دانش آموزان پرسشگر، خلاق و نوآور است

تهران (پانا)- در مراسم تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر برتر آموزش و پرورش منطقه8 شهر تهران، مینو زمان، تحقیق و پژوهش را یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش دانست و بیان کرد پژوهش کلید تحول در تربیت است و بدون پژوهش هیچ آموزشی معنا ندارد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش کشور تربیت دانش آموزان پرسشگر، خلاق و نوآور است

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، مراسم تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر برتر آموزش و پرورش منطقه8 شهر تهران، روز یکشنبه مورخ 10 اسفند 1399 با حضور مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه و دانش آموزان رتبه های برتر کشوری در سالن شورای اداری منطقه 8 برگزار شد.

در این نشست صمیمی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن اشاره به نقش مدارس و معلمان در تقویت و توسعه تفکر و پژوهش عنوان کرد: تحقیق و پژوهش یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است و پژوهش کلید تحول در تربیت است و بدون پژوهش هیچ آموزشی معنا ندارد.

مینو زمان با بیان این که هدف آموزش و پرورش کشور تربیت دانش آموزان پرسشگر، خلاق و نوآور است؛ پژوهش و فناوری پژوهش را از اساسی‌ترین نیاز جامعه امروزی دانست و بیان کرد: علم و پژوهش موجب بالندگی و قدرت می شود و پایه و اساس پژوهش از کلاسهای درس و مدرسه شکل می گیرد و هسته اولیه این تلاش را معلمان شکل می دهند که بعد زمینه پژوهش شکل می‌گیرد. هر چه بیشتر به موضوع پژوهش پرداخته شود نتیجه آن در جامعه بیشتر ملموس است.

پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید.

در این مراسم از مهسا شعبان بلوکات، سارینا پور ارباب، زینب علیزاده (پروژه زیست فناوری/عنوان پژوهش بیوانرژی) و رویا یاوری (پروژه خلق ایده) 4 دانش آموز برگزیده نخست جشنواره های پژوهش و فناوری کشور با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار