
پانا اقتصادی
89 درصد از شکایات مردمی از ایرلاینها پاسخ داده شد
۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاینها پاسخ داده شد
۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاینها پاسخ داده شد

تهران (پانا) - سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد۸۹ درصد از شکایتهای مردم از شرکتهای هواپیمایی و آژانسها پاسخ داده شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.
این گزارش نشان میدهد در بهمن ماه امسال در مجموع ۲۵۲ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشور ارسال شده که به ۸۹ درصد آنها پاسخ داده شده است.
بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازهاست.
سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و سهم شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است.
مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.
- 1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- 2- نظرات حاوی مطالب توهینآمیز یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمیشود.
- 3- نظرات پس از تایید منتشر میشود.