تنیس اوپن کوردوبا؛ سایه طوفان آرژانتینی به جایزه بزرگ افتاد

تهران (پانا) - طوفان آرژانتینی‌ها در سرزمین‌شان باعث شد تا 3 تنیسور این کشور به نیمه نهایی تنیس اوپن کوردوبا برسند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن کوردوبا؛ سایه طوفان آرژانتینی به جایزه بزرگ افتاد

پرونده دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تنیس اوپن کوردوبا با برگزاری 4 بازی بسته شد.

در اولین بازی تیاگو مونتیرو از برزیل با رنکنیگ 74 در دیدار با خوان مانوئل کروندولو از آرژانتین را رنکنیگ 335 جهانی تن به شکست دور از انتظار 2 بر یک داد.

فدریکو کوریا دیگر تنیسور آرژانتینی با رنکنیگ 95 مقابل بنوآ پر از فرانسه با رنکینگ 29 در دو ست متوالی به پیروزی رسید تا دومین بازی تاریخ دو تنیسور باز هم با شکست تنیسور فرانسوی تمام شود.

جوزف کوالیک از اسلواکی با رنکنیگ 128 هم در جدال با فاکوندو باگنیس از آرژانتین با رنکنیگ 130 جهانی با همین نتیجه شکست خورد و سومین برد باگنیس در سومین تقابل تاریخ دو تنیسور به ثبت رسید.

اما در آخرین بازی این مرحله، دیه‌گو شوارتزمن از آرژانتین شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها با رنکنیگ 9 جهانی در دیدار با آلبرت راموس از اسپانیا اسیر شگفتی شد و با قبول شکست 2 بر یک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی شاهد حضور 3 تنیسور آرژانتینی خواهیم بود. در این بازی‌ها، آلبرت راموس به مصاف فاکوندو باگنیس خواهد رفت و خوان مانوئل کروندولو هم روبروی فدریکو کوریا قرار خواهد گرفت.

در مسابقات تنیس اوپن کوردوبا 250 امتیاز در رنکنیگ سالانه و جایزه 24 هزار و 110 دلاری برای قهرمان در پی خواهد داشت و به نایب قهرمان هم 150 امتیاز و 17 هزار و 810 دلار جایزه می‌رسد. تنیسورهایی هم که در نیمه نهایی حذف شوند صاحب 90 امتیاز و جایزه 13 هزار و 350 دلار می‌شوند. 4 تنیسوری هم که بامداد امروز از دور رقابت‌ها کنار رفتند، 45 امتیاز و جایزه 9 هزار و 125 دلاری دریافت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار