کمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به طراحی و ساخت‌ دستگاه‌های نوین

تهران (پانا) - متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شدند برای نخستین بار در جهان با طراحی و ساخت دستگاهی نوین(دستگاه هیگز)، روش درمانی جدیدی را کشف کنند که بر اساس آن انواع بیماری های زنان و بخشی از بیماری های ارولوژی و فیزیوتراپی بدونه نیاز به اتاق عمل، درد و بیهوشی در مطب پزشکان بسیار ساده و ارزان، درمان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به طراحی و ساخت‌ دستگاه‌های نوین

محققان این شرکت دانش بنیان پس از پنج سال کار تحقیقاتی و پژوهش و اجرای فازهای درمانی به این مهم دست یافته اندکه بر اساس آن هزبنه درمان برای انواع بیماری های زنان، فیزیوتراپی و ارولوژی به کمتر از 60 درصد کاهش خواهد یافت و متخصصان مربوطه با استفاده از این دستگاه در مطب، این دسته از بیماری ها را بدون نیاز به جراحی و بیهوشی، انجام خواهند داد.

دستگاه هیگز می تواند به درمان بخش عمده ای از بیماران کمک کند به گونه ای که آنها را از اتاق عمل و جراحی بی نیاز می کند و در نهایت طول دوره نقاهت و هزینه های درمان بسیار کاهش پیدا می کند.

انرژی دستگاه هیگز از مجموع تکنولوژی های مختلف روز دنیا تشکیل شده و به عنوان یک اختراع جهانی ثبت شده و توانسته است تاییده لازم مثل سی ای اروپا رو کسب کند.

مراسم ارائه این روش درمانی امروز جمعه هشتم اسفندماه در مرکز درمانی مدآریا و با حضور برخی از مقامات و متخصصان داخلی وخارجی بصورت کنفرانس وبینار و انجام درمان بصورت زنده، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار