انوش معظمی، بازیگر مختارنامه مهمان «دست در دست» می‌شود

تهران (پانا) - انوش معظمی بازیگر سریال «مختارنامه» امشب مهمان «دست در دست» می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انوش معظمی، بازیگر مختارنامه مهمان «دست در دست» می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه «دست در دست» جمعه ۸ اسفند مصادف با شب ارتحال حضرت زینب (س) میزبان انوش معظمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما خواهد بود که مخاطبان بیشتر او را با ایفای نقش حرمله در سریال «مختارنامه» همچنین بازی در سریال «دندون طلا»، «مسافر ری» و … به یاد دارند.

همچنین گفتگو با فاطمه ترکاشوند بانوی جهادگر و مادر شهید مدافع حرم قربانخانی بخش دیگر این برنامه را تشکیل می‌دهد.

از دیگر مهمانان این برنامه نیز می‌توان به طاهره فهیمی نجم دکترای عرفان اسلامی اشاره کرد.

این برنامه با تهیه گزارش‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در سراسر کشور در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ‌تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

«دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی، ناهید امیریان، نادر سلیمانی، میثم درویشیان پور و.. بوده است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار