بمب نقل و انتقالات تراکتور تبریز خنثی شد

تهران (پانا) - خرید بزرگی که تراکتور قصد داشت در زمستان جاری جذب کند، رسما اعلام کرد به این تیم نخواهد رفت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بمب نقل و انتقالات تراکتور تبریز خنثی شد

تراکتور تبریز که براساس روال سال‌های اخیر خود، با خریدهای نجومی در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم هم نتوانست نتیجه مطلوب را بگیرد و حالا با صدر جدول 8 امتیاز اختلاف دارند تا رسیدن به قهرمانی در این فصل برای آنها دورتر از رویای ابتدای فصل شده و شاید رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2022 سقف آرزوهای هواداران پرشور و متعصب این تیم باشد.

تیم متمول تراکتور که در نیم فصل اول نتایج خوبی نرسیده، برنامه‌های خود برای تقویت در نیم فصل دوم را شروع کرده و در اولین گام پیمان بابایی مهاجم ماشین‌سازی که پرسپولیس و استقلال دنبال جذب او بودند را جذب کرد، تا حداقل روی کاغذ شروع خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد و گفته می‌شود در آستانه عقد قرارداد با علیرضا حقیقی قرار دارد.

علاوه بر بابایی و حقیقی، طی روزهای گذشته مرتضی پورعلی گنجی نام مهمی بود که پیرامون باشگاه تراکتور شنیده می‌شد و حتی در بین هواداران این تیم شایعه شده بود که توافق اولیه با این مدافع ملی‌پوش صورت گرفته است. اما پورعلی گنجی در صفحه اینستاگرامش به صورت رسمی اعلام کرد که فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و پیشنهادی هم از باشگاه تراکتور تبریز برای او نیامده است.

این مدافع ملی‌پوش که فصل گذشته برای تیم العربی قطر بازی می‌کرد، در تابستان 2020 راهی تیم شنژن چین شد و با این تیم قرارداد رسمی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار