جزئیات بیمه تکمیلی؛ خدمات درمانی فرهنگیان رایگان شد

تهران (پانا) - مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از ارائه ۱۵ خدمت درمانی رایگان به فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات بیمه تکمیلی؛ خدمات درمانی فرهنگیان رایگان شد

به گزارش صدا و سیما، گودرز کریمی فر گفت: با عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، جراحی‌های تخصصی، اروتز و پروتز، پیوند طبیعی اعضا، نازایی و ناباروری، بیماران و دارو‌های خاص به صورت نامحدود و رایگان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هزینه ویزیت پزشکان و دارو‌های فرهنگیان نیز طبق این بیمه نامه به صورت کامل پرداخت خواهد شد و بیماران خاص و صعب العلاج نیز می‌توانند از خدمات این بیمه درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان و اعضای خانواده آن‌ها می‌توانند این خدمات درمانی را تنها با ارائه کارت ملی و به صورت رایگان از ۵ هزار و ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستان طرف قرارداد دریافت کنند.

کریمی فر افزود: بیمه تکمیلی متعهد شده است که هزینه زایمان را به مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، لیزیک چشم را به مبلغ ۲ میلیون تومان و خدمات آمبولانسی را به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به فرهنگیان ارائه کند.

وی گفت: طبق این بیمه نامه همچنین فرهنگیانی که به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه مراجعه می‌کنند می‌توانند همه هزینه‌های درمانی خود را حداکثر ظرف یک هفته دریافت کنند.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش تاکنون ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه درمانی فرهنگیان را پرداخت کرده است و حق السهم فرهنگیان در بیمه جدید تکمیلی به ازای هر نفر ماهانه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی تاکید کرد: طبق بیمه نامه جدید همچنین هزینه آزمایش کرونا و هزینه‌های بستری و معالجه فرهنگیان مبتلا به این ویروس نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد. بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از فرهنگیان تحت پوشش این بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار