غیبت آقای ستاره دو رقمی شد؛ او می‌خواهد کهکشانی باشد

تهران (پانا) - مهدی قایدی برای دهمین روز در تمرین استقلال حضور ندارد؛ روندی که نشان می‌دهد باشگاه استقلال همچنان با ستاره جوانش برای عقد قرارداد جدید به توافق نرسیده است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
غیبت آقای ستاره دو رقمی شد؛ او می‌خواهد کهکشانی باشد

مهدی قایدی امروز هم در تمرین استقلال حاضر نشده است تا تعداد روزهای غیبت او در تمرین این تیم به ده روز برسد، غیبتی که نه ناشی از مصدومیت است و نه برآمده از محرومیت؛ ستاره شماره ده استقلال که در نیم فصل اول مرد همه کاره تیمش بود، قهر کرده و به نشانه اعتراض راهی خانه شده و راهی را رفته است که در فوتبال آماتور به کرات دیده شده اما در فوتبال حرفه‌ای ردی از آن نیست.

غیبت این ستاره جوان به درخواست او برای افزایش رقم قرارداد برمی‌گردد؛ او می‌خواهد قراردادش را گران‌تر از قرارداد فعلی کند و البته در این قرارداد بند جدایی وجود داشته باشد تا مهدی قایدی بتواند با داشتن پیشنهاد خارجی به راحتی با پرداخت مبلغی ناچیز استقلال را ترک کند.

البته در این بین شنیده می‌شود مدیران استقلال برای آرام کردن حاشیه‌های اطراف تیم با درخواست قابدی موافقت خواهند کرد و قرارداد جدید او به زودی امضا می‌شود اما مشکل اصلی در امضا قرارداد جدید به بند جدایی مربوط می‌شود که قبول آن می‌تواند در پایان فصل چالشی جدید برای مدیران باشگاه استقلال همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار