گسترش خدمات نوین شهری با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان

تهران (پانا) - شهردار مشهد با بیان اینکه ارائه راهکارهای مرتبط با فناوری‌های مدرن به ویژه هوش مصنوعی می‌تواند منجر به بهبود زندگی مردم شود، گفت با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برتر ملی، خدمات نوین شهری با استفاده از هوش مصنوعی گسترش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
گسترش خدمات نوین شهری با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان

در پی انتخاب شرکت دانش‌بنیان پارت به عنوان کارآفرین برتر ملی، دکتر کلایی شهردار مشهد به همراه جمعی از معاونان حوزه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شهرداری از دفتر مشهد از یک شرکت دانش‌بنیان بازدید کرد.
کلایی شهردار مشهد در این بازدید با اشاره فعالیت‌های کاربردی و فناورانه این شرکت دانش‌بنیان در حوزه هوش مصنوعی گفت: لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی بستری فراهم شود تا بتوانیم از فناوری‌های هوش مصنوعی در شهرداری مشهد استفاده کنیم.
وی افزود: ارائۀ راهکارهای مرتبط با فناوری‌های مدرن به ویژه هوش مصنوعی می‌تواند منجر به بهبود زندگی مردم شود بنابراین باید این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرد.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: همچنین فناوری‌ها باید در مسیری توسعه یابند که موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم شوند.
علی رسولی‌زاده مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان در حوزه هوش مصنوعی گفت: درحال حاضر با فعالیت دانشگاه‌های مشهد و شرکت‌های فناوری اطلاعات و همکاری‌های گسترده آموزشی میان این نهادها، شهر مشهد به قطب فناوری اطلاعات کشور تبدیل شده است که این روند به زودی تأثیر خود را در سبک خدمات نوین بخش دولتی و خصوصی به مردم نشان خواهد داد.
این شرکت دانش‌بنیان در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، به‌عنوان کارآفرین برتر ملی سال انتخاب و مورد تقدیر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کار،‌ رفاه و امور اجتماعی قرار گرفت. این شرکت با 700 نفر سرمایه انسانی و با بهره‌گیری از حوزه‌های هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در تهران، مشهد و کرمان مشغول به فعالیت است. تیم فناوری اطلاعات این شرکت به صورت متمرکز در مشهد فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار