در پویش «سپاس وزیر» شرکت کنید

تهران (پانا) - پویش تشکر از وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری صدور سند قطعی مالکیت اردوگاه کشوری شهید باهنر راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
در پویش «سپاس وزیر» شرکت کنید

پویش تشکر از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری صدور سند قطعی مالکیت اردوگاه کشوری شهید باهنر با متن زیر راه‌اندازی شد.

«باسمه تعالی

جناب آقای محسن حاجی‌میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

خداوند را شاکریم که با تدبیر، حمایت و پیگیری‌های ارزنده حضرتعالی سند قطعی مالکیت اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران به نام وزارت آموزش و پرورش صادر شد. چه نیک فرمودید که: این اردوگاه تنها یک ملک با ارزش مادی نیست، بلکه مدرسه بزرگی است که در تمامی این سال‌ها دانش‌آموزان بسیاری در پایتخت و شهرهای مختلف از فضای تربیتی، تفریحی و امکانات رفاهی این اردوگاه استفاده کرده‌اند و خاطرات شیرین، آن را به عنوان یکی از بهترین موقعیت‌های اثرگذار تربیتی و یادگیری برای آنان تبدیل کرده است.

اردوگاه‌های دانش‌آموزی از بهترین فضاهایی هستند که از دیرباز محل امن و مناسبی برای انتقال مفاهیم مختلف تربیتی، آموزشی و مهارتی و دارای سابقه‌ای روشن توأم با میل و رغبت در حافظه تاریخی آموزش و پرورش بوده‌اند که با تنوع کاربردی که دارند سبب ایجاد توانمندی‌های روانی، اجتماعی و مهارتی در دانش‌آموزان شده و با کسب مهارت‌های زندگی در این فضاها انسان‌هایی شایسته، مقتدر، توانمند و حرفه‌ای پرورش خواهند یافت.

خدمت در راستای تربیت نسل نوجوان و جوان کشور بر اساس موازین اسلامی و الهی را در کنار شما افتخار می‌دانیم و اقدام هوشمندانه و مجدانه جنابعالی را در خصوص صدور سند قطعی اردوگاه کشوری شهید باهنر به نام آموزش و پرورش ارج نهاده و به پاسداشت همت وثیق حضرتعالی در اعمال مدیریت و حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت، حسن خلق، جدیت و قاطعیت در امور از زحمات خالصانه و بی‌شائبه جنابعالی و دیگر همکاران تلاشگر در وزارت آموزش و پرورش تشکر و قدردانی نموده و از خداوند سبحان برای شما سلامتی، موفقیت، استمرار و جدیت در خدمتگزاری به جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان را مسئلت داریم.

امید است با همین عزم و همت والا و ستودنی مشکل سایر اردوگاه‌های دانش‌آموزی سایر استان‌های کشور نیز رفع شود. درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را به همراه دارد.

برای امضای الکترونیک نامه قدردانی و حمایت از اقدام مهم وزیر به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://www.karzar.net/shahid-bahonar-student-camp

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار