هیچ‌گاه با تهیه کننده برنامه «بچه محل» تماس نگیرید!

یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی که مدت‌هاست جایگزینی برای آن پیدا نشده است مجموعه برنامه‌هایی است که توسط تیم «داریوش فرضیایی» و «مسلم آقاجانزاده» تولید می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ‌گاه با تهیه کننده برنامه «بچه محل» تماس نگیرید!

به رویه کار حرفه‌ای‌ام گوشی تلفن را برمی‌دارم تا درباره فصل جدید «بچه‌محل» با تهیه‌کننده این برنامه گپ و گفتی داشته باشم و شاید نقشی هرچند نقشی کمرنگ در پیشبرد برنامه‌ای که به گمانم در تربیت نسل آینده این مرز و بوم بیشترین تأثیرگذاری را به‌واسطه رسانه دارد.
«بچه‌محل» یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به سبک کمدی درام خیال‌پردازی موزیکال است که توسط «مسلم آقاجان‌زاده» برای شبکه دو تهیه شده است و«داریوش فرضیایی» در نقش عموپورنگ، نقش اول آن را ایفا می‌کند. این مجموعه دنباله مجموعه محله گل و بلبل است که مانند همین برنامه در شبکه دو پخش شد.
یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه سنگ تمام گذاشتن برای جزءبه‌جزء برنامه است. از محتوای متنی برنامه که درنهایت دقت تهیه می‌شود تا مبادا کوچک‌ترین خدشه‌ای به فرهنگ و ادب کودکی‌ها وارد شود، از موسیقی گرفته تا دکور بسیار جذاب و انتخاب بازیگران چهره و غیره که هر جزیی نشان از تامل دست‌اندرکاران این برنامه برای ارائه یک کار باکیفیت دارد.
در اولین تماس با تهیه‌کننده این برنامه تمامی تصوراتم از برنامه به هم می‌ریزد. تماسی که پاسخ داده نمی‌شود و پیامکی که اعلام می‌کنند فقط از طریق پیام در خدمت هستند. در قالب پیام از ایشان درخواستم را مطرح می‌کنم و می‌نویسند: «سلام امکانش نیست متشکر»
تعجب می‌کنم چطور برنامه‌ای با این بُرد رسانه‌ای از رسانه گریزان است و درنهایت کار را به دبیر سرویس فرهنگ و هنر ارجاع می‌دهم که نظرشان این بود که احتمالاً در آن زمان مشغله دارند و زمان مناسبی تماس نگرفته‌ام.
بعد از گذشت چند روز مجدد تماس با ایشان گرفته می‌شود و یا للعجب! از این‌همه تناقض میان ظهر و باطن یک سریال پرطرفدار تلویزیونی محبوب!
تهیه‌کننده فیلم با کلمات و ادبیاتی کاملاً متفاوت از ظواهر این برنامه پاسخ می‌دهد و گوشی قطع می‌شود.
برنامه بچه‌محل برنامه شریفی است که متریال ها برای کودک است و فرهیختگی را به انسان می‌آموزد با بهترین نوشته و متن و طراحی و دکور اما در مواجه با تهیه‌کننده دنیای دیگری پیش روی شما باز می‌شود.
اگر می‌خواهید تصورات زیبای تان نسبت این برنامه کودک و نوجوان محبوب به هم نریزد پیشنهاد می‌کنم هیچ‌گاه با تهیه‌کننده برنامه «بچه‌محل» تماس نگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار