در جریان بررسی لایحه ادغام توسعه منابع انسانی و برنامه‌ریزی شورا مطرح شد؛

حبیب‌زاده: اگر با ادغام دو معاونت شهرداری تعدیلی صورت بگیرد، با آن کاملا مخالفیم

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه ادغام دو معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران تاکید کرد که باتوجه به اینکه در ادغام این دو معاونت این احتمال وجود دارد که یکی از مشاغل مشابه در معاونت‌ها حذف شود، شهرداری باید به صراحت اعلام کند که آیا در صورت ادغام تعدیل صورت خواهد پذیرفت؟

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حبیب‌زاده: اگر با ادغام دو معاونت شهرداری تعدیلی صورت بگیرد، با آن کاملا مخالفیم

افشین حبیب‌زاده در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در حین بررسی دستور رسیدگی به لایحه ادغام معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی با طرح پرسشی از معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: یکی از بیم‌هایی که به شخصه و سایر همکاران از این ادغام دارند، تعدیل نیرو است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تعدیل نیرو در زمان ادغام در مورد نیروهای رسمی معنا نداشته و در نهایت آنها جابجا و در بخش دیگری مشغول بکار می‌شوند اما درباره نیروهای قراردادی و تحت امر پیمانکاری، ادغام می‌تواند منجر به عدم تمدید قرارداد آنها شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در ادغام این دو معاونت این احتمال وجود دارد که یکی از مشاغل مشابه در معاونت‌ها حذف شود، شهرداری باید به صراحت اعلام کند که آیا در صورت ادغام تعدیل صورت خواهد پذیرفت؟ که در این صورت ما کاملا با این ادغام مخالف خواهیم بود.

مظاهریان در پاسخ به این پرسش حبیب‌زاده اعلام کرد: زمانی که مسئولیت معاونت توسعه منابع انسانی را بر عهده گرفتم، شهرداری تهران ۶۵ هزار نفر نیرو داشت که اکنون به ۵۹ هزار نفر رسیده است و در این کاهش نیرو، هیچگونه تعدیلی رخ نداده است.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی با بیان اینکه در طول یک سال و نیم گذشته ورودی به شهرداری را کنترل و خروج از آن را آزاد گذاشتم، افزود: اجازه دادیم تا هر فردی که به سن بازنشستگی رسیده و یا تمایل دارد به صورت انگیزشی خارج شود، بتواند از این فرصت استفاده کند.

مظاهریان تاکید کرد: این تعهد را میدهم که با ادغام دو معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی هیچ تعدیلی رخ ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار