سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کند:

پویش دانش‌آموزی به مناسبت روز پدر با شعار «پدر تکیه گاه امن خانواده»

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پویش دانش‌آموزی بوسه بر دستان پدر «بوسه بر بهشت ۲» با شعار «پدر تکیه گاه امن خانواده» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش‌آموزی به مناسبت روز پدر با شعار «پدر تکیه گاه امن خانواده»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، سید نظام مرادی گفت: این پویش به مناسبت ۱۳ رجب، ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر از تاریخ ۹۹/۱۲/۰۵ لغایت ۹۹/۱۲/۰۹ به مدت ۵ روز برگزار می گردد.

مرادی بیان کرد: بوسه مهر دانش آموز بر دستان پدر، تقدیر از پدر، تکریم پدران آسمانی (غبار روبی مزار پدرانی که دیگر در بین ما نیستند) محورهای محتوایی این پویش هستند.

وی گفت: دانش آموزان و مربیان می توانند آثار خود را در قالب، عکس، فیلم، نقاشی، فضاآرایی منازل، دکلمه خوانی، شعرخوانی و اجرای لب آهنگ (دابسمش) ارائه دهند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها آثار جمع آوری دانش‌آموزان و مربیان را به سازمان استان ارسال کنند تا برگزیده آثار از طریق کانال‌ها و گروه‌های ارتباطی به عنوان یک حسنه و عمل صالح، در معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

گفتنی است سازمان دانش آموزی نیز به مناسبت میلاد پر برکت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر، پویش دانش‌آموزی بوسه بر دستان مادر با عنوان «بوسه بر بهشت » را برگزار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار